Thursday, August 23, 2007

i feel like eating...but i already overweight!!!

huhuhuhu...for almost 27 years breathing......never in my entire life till this year that people call me "gemuk". Selalunya org akan kata, kurusnya, kacang panjang, playwood...entah aper2 lagi arrr yg refer pada kurus!!!

And never in my entire life till this year have that i really concerned about my weight!!! huhuhuh...i may look like a person with no weight problem!!! But who knows dengan keaadaan sekarang (tembam sikit), sebenarnya aku dah lebih 10 KG dari berat badan yg sepatutnya...hahahah

I care.....but how? i rather go for exercise than cutting down my food or eating my favourite food....no way i'm going to eat only bread, fruit, salad...hahahah..no...no...no....Siapa lagi nak treasure those good food!!!

Exercise...i rather say i have no time aka truly deeply "MALAS" ....

So, HOW?

Can't all those fats just disappear like they always did previously....

Worry...but dun care in the same time... HUHUHUHU

2 comments:

Hambali ® said...

macam mana la rupa hang bila dah lebih 10 kilo ni ye ... mmmmMmmMmMMm

Togekucai said...

sme.....long time no see lah friend.....aku dah blah dari penang...baru hang nak pi sana ek!! Tahniah ek atas perkahwinan hang...x sempat nak wish...Wife hang dah bersalin ka? hehehe....dah lama aku x singgah2 kat blog hang...