Monday, August 20, 2007

Aper lagi ek?

Aper lagi yg aku suka bila buat exhibition nih? Emhhhh...coz aku boleh jumpa orang yang aku nak jumpa......macam last week......WORLD BADMINTON CHAMPIONSHIP 2007

Walaupun event tu mmg busan dari segi sales...tapi' i'm not a sales person anymore!!!! just assisting sales person ....HEAVEN!!!

Apa yg bestnya??

1. Boleh masuk parking stadium FREE and parking sebelah dewan coz ada sticker Secratariat kat keter
2. Boleh masuk dalam stadium dan tgk game bila2 masa sebab ader exhibitor pass
3. Tgk LIVE game badminton dan tahu saper pemenangnya sebelum org lain tgk paper esoknya atau berita malam !!!
4. I almost forgot about the excitement of watching badminton and knowing the player after Thomas Cup 1992...huhuhu...can feel it again...
5. Nampak dgn dekat but malas nak jumpa pemain2 badminton...Nampak Rashid Sidek, Misbun Sidek, Bertukar senyum dengan Roslin Hashim..ahaksss...Korean player yg aku lupa namanya....Wong Choon Han, Kean keat (heh, lupa nama penuh and to spell) and others....

Apa yg tinggal tanda tanya....

Aku belek2 pass card aku tuh....Selain dgn pass aku tuh, aku boleh masuk Arena, and aper ntah lagi...aku leh masuk Locker Room....ISKKKK..Maksudnya aku leh pi dalam tempat persalinan pemain ker??? auchhh!!! RUGINYA!!!

No comments: