Monday, October 08, 2007

Buka Pose 2007 -Cyberview Lodge-

Rasanya ini tahun ke-2 geng2 kitaorang berkumpul untuk berbuka pose .....last year, buat di rumah Aini.....mostly semuanya ada..tapi tahu ni, nampaknya hanya kami berlima sahaja.....Aku + adik beradik, jie and family, Farah and family, ika and siti....Punya cari tempat nak berbuka pose, end up, kitaorang berkumpul kat Cyberview Lodge.....not bad...the food was good..the view..muhahaha..best2...lain kali boleh pergi lagi.....sembang+ makan + melayan kerenah bebudak kecik aka anak jie + Farah....lupa nak snap gambo....ini jer yg ader utk kenangan.....


- Fahim & Muadz....Sugar collecter !! -


- Hai! Saya Ziyad -


- 2 Ibu orang + 1 Wife to be + 2 Single Mingle Lady -

2 comments:

areyou said...

seha, awaitt tak snap byk2 pics? aku nak gak tgk pics food kat sana. sorilah tak dpt nk join, weekend nih aktiviti melayan parents aku plus meng'complete'kan umah yg tak complete2 :)

Togekucai said...

hahahaha....itulah...lupa plaks aku.....kijer nak melantak jer...tapi food dia ok....walau x sebanyak macam kat hotel lain....dalam 50 dish jer kottt....Kalau nak try makan kat situ after this...ok jer....