Thursday, June 14, 2007

Singapore...Illegal trip

At last...the big event pun tiba!!!

Being a person yg di "seludup" bawa masuk ke Singapore dgn alasan utk exposure to international exhibition results in :

1. No air travel, only land
2. No advance

Huhuhu...despite all "twisted feeling", half of me really eager to set my foot once again to Singapore after almost 20 years.

Pedulikan 2 sebab "kesukaran" di atas, dengan kebenaran dari bos, aku dgn bangganya cuma menfully utilisedkan semua elaun yg ada ke tahap maksimum especially to balas dendam coz kena naik bas pi Singapore.....managed to booked the most expensive bus ticket, RM 139 pertrip and total transportation elaun will be RM280. HEHHEE..Ini bus mahal tuhhhh!!!

Business Class Airebus


Comparison between Executive and Business Class


On 17th June and 20th June, Aku akan menggantikan mat salleh dalam gambar tuh

4 comments:

++ hainey ++ said...

hahaha...comel la entry ni ;p mat salleh tu pon comel gak...ihiks

ieka said...

siha
1) aku heran nape ko tak pernah reply komen yg ada kat sini.

2) beberapa entry terdahulu..tentang rahsie. aku rasa aku dah bocorkannya, tapi kepada yg susah nak menggapai la. ntahlah, tak tertahan2.. bila ntah baru puas hati..

3) kaciwakah aku dgn berita tadi..? ahahha

Ummu Auni said...

siha, bestnya.....:P

Togekucai said...

huhuhu......aku ni mmg pemalas nak membalas2 ni......lagipun x perasan ker...aku guna basic template jer...x reti tukar2...tak get use ngan blog ni